Waluty
Zwroty/wymiany

   ZWROT/WYMIANA

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie izamaj.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać do paczkomatu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (formularz został wysłany mailowo w załączniku w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. W przypadku braku formularza można napisać odręcznie odstąpienie od umowy lub informacje o wymianie). 

W przypadku wymiany należy podać informacje odnośnie produktu, który mamy wysłać i na jaki adres odesłać (adres domowy lub kod i adres paczkomatu, jeżeli paczka ma być dostarczona do paczkomatu).

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz wysłanych na adres z etykiety ! ! ! ! !
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
• Zwroty realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

PACZKI WYSŁANE ZA POMOCĄ POCZTY POLSKIEJ I INNYCH PRZEWOŹNIKÓW NA ADRES NIE ZOSTANĄ ODEBRANE!!!

Formularz zwrotu/wymiany możesz pobrać klikając w poniższy link:

https://megawrzuta.pl/files/81374a35780c4eb9ee652296606804a0.doc


   REKLAMACJA 


Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem masz prawo do złożenia reklamacji. 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać DO PACZKOMATU wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz wysłanych na adres z etykiety ! ! ! ! !
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Ustosunkujemy się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

PACZKI WYSŁANE ZA POMOCĄ POCZTY POLSKIEJ I INNYCH PRZEWOŹNIKÓW NA ADRES NIE ZOSTANĄ ODEBRANE!!!

Formularz zwrotu/wymiany możesz pobrać klikając w poniższy link:

https://megawrzuta.pl/files/81374a35780c4eb9ee652296606804a0.doc



‼️‼️‼️‼️‼️ INSTRUKCJA NADAWANIA PACZEK W PACZKOMACIE: ‼️‼️‼️‼️‼️

https://inpost.pl/wysylam-jak-nadac-paczke-w-paczkomacie


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl